sablona: /usr/local/www/apache22/data/htdocs-wwwtest.kraj-jihocesky.cz/sys/web/templates/clanek_standard
Jihočeský kraj - Náplň činnosti odboru v samostatné působnosti kraje
31. prosince 2018 je provozní doba krajského úřadu z technických důvodů stanovena od 8:00 do 14:00 hodin. Děkujeme za pochopení

Jihočeský kraj - oficiální server provozovaný Krajským úřadem

Textová verze stránek

Navigace - nejvy‘‘í úroveň - výběr sekce

Pomocná navigace


Náplň činnosti odboru v samostatné působnosti kraje

Navigace - třetí úroveň - výběr části rubriky

  • sestavuje rozpočet OVZI na kalendářní rok jako celek, včetně komentářů a spolupracuje s ekonomickým odborem
  • zajišťuje koordinaci v řízení finančních toků na jednotlivých oddělení OVZI
  • průběžně sleduje finanční plnění příslušných výdajů podle schváleného rozpočtu JK a jeho změn souvisejících s OVZI, vypracovává reporty o cash flow rozpočtu
  • předkládá návrhy rozpočtových změn za OVZI ekonomickému odboru a sleduje jejich projednání v RK, případně v ZK
  • vypracovává a aktualizuje střednědobý rozpočtový výhled za OVZI
  • provádí pravidelné vyhodnocení plnění celkového rozpočtu OVZI, vypořádání se se státním rozpočtem včetně návrhu závěrečného účtu a komentáře
  • zajišťuje vyřizování veškerých objednávek a evidenci všech smluv v IS Ginis, které jsou spojeny s rozpočtem OVZI a následné proplácení veškerých faktur za odebrané zboží nebo služby
  • spolupracuje s OEKO a OMAJ v souvislosti s inventurou dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku (zařazení majetku, vyřazení majetku, inventurní seznamy a účast v inventurních komisích)
  • spolupracuje s ostatními organizačními útvary KÚ při řešení koncepčních, strategických nebo právních otázek
  • organizuje jednání související s činností celého odboru
  • připravuje a zpracovává podklady pro sdělovací prostředky za odbor
  • zpracovává a udržuje databázi údajů potřebných pro činnost odboru
  • koordinuje součinnost a spolupráci mezi odděleními odboru
  • zajišťuje tématický monitoring zápisů a usnesení všech orgánů Jihočeského kraje a Krajského úřadu pro potřeby odboru
  • zajišťuje podklady a zápisy z jednání na odboru
  • zajišťuje archivaci dokumentů z činnosti odboru v souladu se Spisovým a skartačním řádem KÚ
  • vede evidenci připomínek, námětů a stížností a předává je příslušným zaměstnancům.
  • zajišťuje spisovou službu na OVZI
  • koordinuje činnosti spojené s analýzou rizik odboru
  • připravuje podklady pro řešení personálních záležitostí odboru, zpracovává příslušné materiály
  • koordinuje na odboru plnění podmínek u utajovaných skutečnostech
  • koordinuje vzdělávání zaměstnanců odboru, spolupracuje při tom s OPVV
  • vede příruční knihovnu s odbornou literaturou
  • spolupracuje s oddělením krizového řízení a na odboru je koordinátorem při mimořádných situacích
  • spolupracuje na přípravě podkladů pro RK a ZK a vyhodnocuje materiály vydané těmito orgány
  • sleduje a vyhodnocuje docházkový systém
  • zpracovává koncepční materiály k činnosti odboru
  • poskytuje metodickou podporu příslušným jednotlivým odborům KÚ při zpracování návrhů a zadání projektů a v součinnosti s nimi zpracovává souhrnný přehled zadání projektů k projednání orgánům JčK s ohledem na požadavky příslušného programu
  • spolupodílí se na zavedení řídícího a hodnotícího systému potřebného pro řízení a hodnocení průběhu realizace projektů a zajišťuje výměnu dat mezi příslušnými orgány
  • zajišťuje metodickou a odbornou podporu přípravy a řízení projektů PPP
  • zajišťuje vedení projektových týmů ustavených pro jednotlivé projekty
  • zajišťuje monitorování velkých projektu, součinnost při kontrolách a publicitu realizovaných projektů
  • zajišťuje podporu a marketing velkých projektů ve spolupráci s příslušným jednotlivým odborem KÚ, , či jiným subjektem, na úrovni místní, krajské i národní a evropské
  • ve spolupráci s příslušným jednotlivým odborem KÚ zpracovává podklady pro rozhodování orgánů Jihočeského kraje
  • zajišťuje veškeré činnosti spojené s přípravou, realizací, financováním, závěrečným vyhodnocením velkých projektů (zejména předprojektová, projektová příprava, společně s úsekem veřejných zakázek a investic zajišťuje výběrová řízení na dodavatele, spolupracuje s příslušnými odbory KÚ, orgány státní správy a samosprávy, investory (např. Řídící orgány příslušných programů, Úřadem regionální rady, atd.)na zajištění financování velkých projektů, spolupracuje s příslušným jednotlivým odborem KÚ na realizaci projektu, předkládá samostatně či ve spolupráci s příslušným odvětvovým odborem závěrečné zprávy pro poskytovatel prostředků, atd.)
  • aktivně se účastní realizace mezinárodních projektů a spolupracuje zejména se zahraničními partnery, agenturami, nadacemi, hospodářskými komorami, právnickými a fyzickými osobami, obcemi, městy kraje, příspěvkovými organizacemi obcí a měst, nestátními neziskovými organizacemi, atd.


Oddělení realizace veřejných zakázek

  • připravuje podklady pro rozhodování orgánů kraje v oblasti zadávání veřejných zakázek
  • zajišťuje přípravu, organizaci a realizaci zadávacích řízení pro veřejné zakázky Jihočeského kraje a jeho příspěvkových/zakládaných organizací
  • zajišťuje zpracování a pravidelnou aktualizaci směrnice SM/18/RK – Zásady pro zadávání veřejných zakázek Jihočeský krajem a jím zřízenými příspěvkovými organizacemi a založenými obchodními společnostmi 
  • metodicky řídí ostatní odbory KÚ a příspěvkové organizace v oblasti veřejných zakázek, na vyžádání zabezpečuje komplexní poradenský a organizační servis při zadávání veřejných zakázek
  • řeší ve spolupráci s odborem legislativy nejasnosti, spory, námitky a odvolání, které vzniknou v průběhu zadávacích řízení na veřejné zakázky
  • zajišťuje evidenci a archivaci kompletní zadávací dokumentace veřejných zakázek kraje v určeném rozsahu
  • zabezpečuje evidenci a archivaci dokumentace veřejných zakázek


Oddělení realizace investic a přípravy projektů

  • připravuje podklady pro rozhodování orgánů kraje v oblasti investic a velké údržby majetku kraje
  • zabezpečuje přípravu, realizaci, posuzování a vyhodnocování stanovených investic a akcí velké údržby, které jsou v rámci rozpočtu kraje v působnosti investičního odboru pro jednotlivé oblasti, pro jednotlivé odbory KÚ Jihočeského kraje a jeho příspěvkové/zakládané organizace
  • prověřuje, sleduje a kontroluje dodržování uzavřených smluvních podmínek, technologických postupů a technických parametrů u příslušných investičních akcí a akcí velké údržby
  • zabezpečuje zpracování odborných zpráv, posudků, studií a projektové dokumentace pro investiční činnost v rámci své působnosti
  • zajišťuje rozbory hospodaření v oblasti investiční výstavby a velké údržby v rámci své působnosti
  • zajišťuje a předává podklady pro zavedení do účetní evidence u akcí zajišťovaných investičním odborem
  • na základě předložených požadavků zpracovává a aktualizuje v součinnosti se svodnými odbory plán investic a velké údržby, provádí technické posouzení investičních záměrů
  • na vyžádání poskytuje nebo zajišťuje technickou pomoc při posuzování záležitostí z oblasti investic a velké údržby
  • zajišťuje příslušné podklady a evidenci u akcí realizovaných za účasti finančních prostředků státního rozpočtu (Isprofin) v oblastech, které jsou v působnosti investičního odboru
  • zpracovává příslušné podklady pro žádosti do dotačních titulů z fondů rozpočtu ČR, EU, atd. a zajišťuje veškerou agendu spojenou s dotačním řízením, vypořádáním, kontrolou,
  • zajišťuje podklady a zpracovává návrh ročního investičního plánu Jihočeského kraje a dlouhodobý investiční výhled
  • zabezpečuje přípravu, realizaci, vyhodnocení a zaúčtování veřejných zakázek, které jsou v rozpočtu v působnosti investičního odboru
  • metodicky řídí ostatní odbory a příspěvkové organizace v oblasti investic
Creative Commons       Copyright (C) 2017 Jihočeský kraj        Mapa webu        Prohlášení o přístupnosti stránek               Kontaktujte webmastera        Úvodní stránka       
Zákazky na profilu zadavatele Jihočeský kraj
neveřejný portál kraje
youtube kanál
profil kraje na facebooku